Hoşgeldiniz

Herkese merhaba,o kadar çok falcıya gittim ki artık bunları birileriyle paylaşmanın zamanı geldi diye düşündüm ve sonunda işte buradayım.İnanıyor musun fala deseniz ne evet derim ne hayır.Çok zor bir çizgi bu.Ama artık sadece eğlencesine baktırdığımı ve bunları da burada paylaşacağımı bilmenizi isterim.Artık denenmiş falcılara gidebileceksiniz :)

27 Nisan 2010 Salı

Vatikan Falı

İsmine bakınca bile insan etkilenmeden yapamıyor.Bu falı bakan bayan benim çok yakın bir arkadaşımın annesi.Yıllarca gel annem falına baksın deyip durdu ama bana gitmek kısmet olmamıştı.Bir gün yine böyle canım sıkkın,onlara oturmaya gittim.Benden sonra bir kaç bayan geldi fal baktırmak için onları gören ben doğal olarak dayanamadım ve baktırdım.Fal en az 1 saat sürüyor.İskambil kağıtlarıyla bakılan bir fal.Ben genelde tarot ve iskambil falına pek inanmam ama hadi dedim fal değil mi sonuçta dedim ve baktırdım.Kağıtların değişik bir açılış tarzı var en az 6-7 kez değişik şekillerde açıyor falı.Önce geçmişinden ama baya bir geçmişten başlıyor ardından günümüz ve gelecekten bahsederek bitiriyor.Fal sonunda sorular sorup cevaplar alabiliyorsunuz.Bana dediği bir çok şey çıktı,hemde zaman vermişti 2 ay sonra dediği şey gerçekten de 2 ay sonra oldu.Gittiğim falcılar arasında kehaneti tutan nadir falcılardan biriydi.Hala ara sıra gider kahve falıda baktırırım çünkü vatikan çok uzun sürüyor.Fal baktırmayı seven herkesin bir kezde olsa denemesi gerek diyebilirim.Fala evinde bakıyor Güzin Hanım.Bugune kadar gidipte memnun kalmayan sadece 1 kişiyle karşılaştım sebebini bende bilmiyorum.Başka memnun kalmayan olmadı.

20 yorum:

  1. merhaba, bu bayana nasıl ulaşabilirim. email adresinize baktım ama göremedim. email atıp telefon istemek için. sadece bir kaç gün için izmirde olacağım...

    YanıtlaSil
  2. nasıl ulaşabilir bu vatikan falı bakan kişiye

    YanıtlaSil
  3. bu kişiye nasıl ulaşılır

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bu vatikan falına bakan bayana nasıl ulaşabilirim.

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. size Güzin hanım hakkında mail attım cevaplar mısınız r,ca etsem
      cok tşk

      Sil
  6. ben baktırdım ve herşeyi bildi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzin hanımın telefon numarasını ve adresini bana da gönderebilir misiniz heryere baktım ama bulamıyorum

      Sil
  7. lutfen adres ve telı banada gonderırmısıız ne zamandan berı bu hanıma ulasmak ıstıyorummm lutfen

    YanıtlaSil
  8. nasıl ulaşabiliriz lütfen mail olarak gönderir misiniz?

    YanıtlaSil
  9. Nasıl ulaşabiliriz telefon ve adresini verebilir misiniz maille

    YanıtlaSil
  10. Nasıl ulaşabiliriz telefon ve adresini verebilir misiniz maille

    YanıtlaSil
  11. Bendr gecen gun bi arkadasimin ısrariyla biyere gittik nezih bir ortam bayan evinde bakiyo aslinda inanmam ama bayan cektigim krediye kadar bildi sok oldum inanamadim ben ce eyer yolunuz izmire duserse bi ugrayin derim maili ( yorumcucitlenbik@otlook.com ) mail atiyorsunuz telinizi yaziyorsunuz o nerde oldugunu adresini belirtiyor gidiyosunuz.

    YanıtlaSil
  12. Güzin hanıma ulaşan varmı bana da yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  13. selam Güzin hanıma nasıl ulasacagız telefonu olan var mı

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    ..........

    YanıtlaSil
  16. "Cadı Cafe" "897. sk. No:21, 35000 Konak/İzmir" "0 505 329 00 89" Falcı Falcı .

    YanıtlaSil