Hoşgeldiniz

Herkese merhaba,o kadar çok falcıya gittim ki artık bunları birileriyle paylaşmanın zamanı geldi diye düşündüm ve sonunda işte buradayım.İnanıyor musun fala deseniz ne evet derim ne hayır.Çok zor bir çizgi bu.Ama artık sadece eğlencesine baktırdığımı ve bunları da burada paylaşacağımı bilmenizi isterim.Artık denenmiş falcılara gidebileceksiniz :)

25 Nisan 2010 Pazar

Ravazza Kafe

Herkese tekrar merhaba.Bugün Karşıyaka çarşısında Akbank sokağında ki Ravazza Kafede fal bakan bayandan bahsedeceğim.Randevulu da randevusuz da bakım yapılıyor öğrendiğim kadarıyla.Fal bakan bayanın ismini hatırlayamadım zaten bir kişi var fal bakan.Hemen seansa geçiyorum.Fal kahve üzerinden bakılıyor.10-15dk arası süren bir seans.Fincanı açar açmaz çok net şeyler söylüyor.Bilme yüzdesi %90 tabi gelecek değil bu yaşadığın şeyler ve şu an içinde bulunduğun durum için.Gelecekle ilgili de kendinden çok emin konuşuyor ve net zaman söylüyor.Tam ay gün yıl olarak değil ama örneğin,bu haziran gibi.Gidildiğinde pişman olunmayacak türden bir yer.Tavsiye ederim.

15 yorum:

  1. merhaba..
    bu falcıya ben de gittim ve hakkında ne yorum yapılabilir bilmiyorum.. önce arkadaşım gitmişti ve onunla ilgili pek çok şeyi bildi.. sonrasında bir arkadaşımla beraber gittik.. bana bu ayın sonuna kadar eskiden sevdiğin kişiyle karşılaşcaksın demişti.. gerçekten de karşılaştım.. gideceğin bir yerde bir süprizle karşılaşcaksın dedi o da oldu.. temmuzun sonuna kadar olmasını istediğim son bir şey var.. umarım o da olur.. :) şimdi yine gitmek istiyorum aslında ama birkaç sene önce karşıyaka çarşıda baktırmıştım sanırım ismi ya tülindi ya tülay sarışın hafif kilolu bir bayan yerini bulabilirsem tekrar ona baktırmak istiyorum..söylediği her şey çıkmıştı çünkü.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Gül Hanım,
    Bu Tülin yada Tülay dediğiniz hanım, Revazza kafe değil herhalde, kafenin ismini yada en azından yerini iyi kötü hatırlayabiliyormusunuz ? Revazza kafenin methini bir tanıdığımdan duydum fakat daha gitmedim. Bu dediğiniz hanımı merak ettim.

    YanıtlaSil
  3. Daha bugün gittim. Önceden annem ve bazı arkadaşları gittiğinde beni hiç görmemesine ve orda olmamama rağmen benimle ilgili bir çok şey bildi. En çok şaşırtan nokta üniversite tercihlerimden 4.ye gireceğimi söylemesiydi. Annem tabi bu beni etkilemesin diye söylememiş ama sonuçlar geldikten sonra söyledi gerçekten de 4. tercihime girdim. Buna benzer bir çok şey de bildi. Normalde fal olaylarına hiç inanmam ama gerçekten baya bir ilgi uyandırdı içimde.

    Gitmek isteyenler için ksk çarşının içine girin yürüyün yolun sağından akbankı gördüğünüz sokaktan sağa sapın o yolda sağınıza bakarak yürüyün Ravazza'yı göreceksiniz. Siyah zemin üzerine beyaz yazıyla Ravazza yazıyordu sanırım.

    Kahve falı 15 tarot 25 diye biliyorum. Son baktırdıkların tuttun mu derseniz de biraz daha uzun süreçli bilgiler aldım bu sefer bakalım ileride olursa gerçekten bu sefer beni etkilemiş olucak :)

    Not : Gelecek hakkında falcılar bir şey söylemeyez diye biliyordum. Sadece geçmişi görürler falan deniyordu gerçekten de geçmişle ilgili söyledikleri çok yüksek yüzdelerle doğru. Gelecek için verdikleri de en azından benim adıma bir çoğu gerçekleşti. Şimdi diğerlerini bekliyorum. Böyle şeyler mutlu ediyor tabi insanı fala inanma ama falsız da kalma demişler sonuçta :)

    YanıtlaSil
  4. Dun gittim tarot baktirdim. 5 dk surdu surmedi. Hic bisey bilemedi, hep ben duzelttim.hayir oyle degil boyle diye. Duzeltmelerim uzerinden biseyler soylemeye calisti ama yemedi.. sonuc begenmedim

    YanıtlaSil
  5. Karşıyakada akbank çarşısındakı bu falcı hatuna bende gittim methini çok duydum ama fıs çıktı malesef. Tarot baktırdım geçmişe dair çok salladı ama hiçbiri tutmadı,geleceğe dair söyledikleri de çıkmadı.Bana sorular sorarak yorumlamalar yapmaya çalıştı ona ragmen başarılı olamadı.bende beğenmedim.

    YanıtlaSil
  6. Ünlülerin falcısı bu bayan ravazza kefeninde sahibi giren şok oluuor bende şok oldum bir deha gibiii

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Gecen gun bende bir mekana gittim uzun bir aradan sonra ordaki bayan herseyi soyledi baka kaldim hem kahve hemde tarot inanmazdim fakat gercekten nuberone cektigim krediye kadar inanamadim

    YanıtlaSil
  9. Ravazza Cafe 3815752 telefon numarası

    YanıtlaSil
  10. Bugün fal baktırdım. Geçmiş ve bugünle ilgili hiçbirşeyi bilemedi . Tamamen atıyor. Çok alakasız şeyler söyledi. Ben memnun kalmadım. Çok kötü bir faldı.

    YanıtlaSil
  11. Ravaza Cafe de ki falcı hiç bir şey bilmiyor. 5 dk. Kadar baktı hiç bir şey mi bilmez çıktığımda şoktaydım nereye geldim diye lütfen paranızla rezil olmayın.

    YanıtlaSil
  12. Yazdığım yorum kötü olunca silmişlehiç bir şey bilmiyorlütfen paranızla rezil olmayın.

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    ...........

    YanıtlaSil