Hoşgeldiniz

Herkese merhaba,o kadar çok falcıya gittim ki artık bunları birileriyle paylaşmanın zamanı geldi diye düşündüm ve sonunda işte buradayım.İnanıyor musun fala deseniz ne evet derim ne hayır.Çok zor bir çizgi bu.Ama artık sadece eğlencesine baktırdığımı ve bunları da burada paylaşacağımı bilmenizi isterim.Artık denenmiş falcılara gidebileceksiniz :)

21 Nisan 2010 Çarşamba

Belgin Kostak

İlk yorumuma çok etkilendiğim bir falcıyla kendisinin deyimiyle kahinle başlamayı uygun buldum.Belgin hanım daha önceden İzmir'de Bornova'da bir kafe de bakım yapıyordu ben yıllar önce ona gitmişim,en son gittiğimde tanıdım.Neyse seansı anlatıyorum;kendisi artık İstanbul'da yaşadığı için 2-3 ayda bir İzmir'e gelip buradaki fal severlerin imdadına koşuyor.Seans en az 1 saat sürüyor normalde gidenler verilen randevu saatinde seansa başlayamıyor çünkü Belgin hanım biraz rahat bir kişilik ve canı ne zaman isterse o zaman başlıyor.Neyse benim acelem olduğu için hemen aldı.Fala elini tutarak bakıyor.Genelde gözünün içine bakıyor.İlk baştaki anne veya baba ismi bulma kısmı biraz sıkıcı geçiyor o an boşuna mı geldim acaba diye düşünmeye başlıyor insan.Ben sıkılıp ben isimlerini söylesem de devam etsek deyince önce geçmişinle bağlantı kurmam gerekiyor gibi sözler söyledi ve sabredip dinlemeye devam ettim.Belgin devam ettikçe ben dehşete kapıldım.Hiç bilinmeyecek şeyleri söylemeye devam edince kadıncağızın yüzüne çüş dedim sonra utandım :) benim adımı erkek arkadaşımın adını,şuan ki durumumuzu,daha önce yaşadıklarımızı,onun çalıştığı şirketin adına kadar her şeyi tek tek söyledi.O kadar net şeyler söylüyor ki inanmamak elde değil.Şimdi şu soruyu soruyorsunuz biliyorum geleceğe dair söyledikleri çıktı mı?Tekrar görüşeceğimizi söylemişti evet görüştük,o arayacak demişti yine evet o aradı.Daha uzun vadeli kehanetleri de var ama henüz beklemedeyim.Eğer fal baktırmayı seviyorsanız mutlaka gidilmesi gerekir diye düşünüyorum ve tavsiye ediyorum.Şimdi asıl soru ne kadara bakıyor değil mi :) maalesef 100tl ye bakıyor evet evet bence de çok fazla ama değer.

10 yorum:

  1. belgin hanımın telefonu varsa verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. ben de Belgin hm. tel. nr. rica ediyorum!!! Lütfen acil... ( öyle koca veya aşk konuları için değil, yaşım 46 evliğim, çocuk da var...)

    YanıtlaSil
  3. Ben kendisine birkaç yıl ara ile toplam iki kez gitim ancak memnun kaldımmı diye sorarsanız hayır, evet geçmişe ait şeyleri bildi, geleceğe ilişkin söylediği hiçbirşey tutmadı, gözlerinize ve ellerinize kitlenerek sizin zihninizdekileri okumaya çalışıyor, aile fertlerine ait isimleri tüm harfleri deneme yanılma yolu ile buluyor..yani liste uzayıp gidiyor üstelikte saatler süren bir beklemenin ardından, bekleme süresi olarak 2-3 saatten bahsetmiyorum nerdeyse öğlenden akşama kadar...denemenizi tavsiye etmiyorum zaten şu anda ayın ancak 5-10 günü İzmirde bulunuyor geri kalan süreçte İstanbulda...

    YanıtlaSil
  4. nasıl ulaşabilirim kendisine?

    YanıtlaSil
  5. nasıl ulaşabilirim kendisine?

    YanıtlaSil
  6. Belgin Hn. an itibariyle içinde bulunduğunuz durumu, hayatınızdaki kişiyi ismine kadar söyler fakat 1 gün sonra yaşayacağınız olayı bilmez. Kısaca fal baktırmak sadece psikoloji seansıdır. Net.

    YanıtlaSil
  7. Berbat bir kadın paranızı çöpe atmayın benden söylemesi.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    ............

    YanıtlaSil
  10. "Cadı Cafe" "897. sk. No:21, 35000 Konak/İzmir" "0 505 329 00 89" Falcı Falcı .

    YanıtlaSil