Hoşgeldiniz

Herkese merhaba,o kadar çok falcıya gittim ki artık bunları birileriyle paylaşmanın zamanı geldi diye düşündüm ve sonunda işte buradayım.İnanıyor musun fala deseniz ne evet derim ne hayır.Çok zor bir çizgi bu.Ama artık sadece eğlencesine baktırdığımı ve bunları da burada paylaşacağımı bilmenizi isterim.Artık denenmiş falcılara gidebileceksiniz :)

21 Nisan 2010 Çarşamba

Gülistan

Gülistan kardeşimiz de gümrük tarafında bir kafede fal bakıyor.kendisi biraz pis çalışıyor diyebiliriz.o fal bakarken masa ve Gülistan'ın elleri kahve içinde kalıyor :) biraz hoyratça tavırları,fena bakışları var.gözünün içine bakınca hafiften tırsmamak elde değil.Gelelim bilip bilmediğine,beni etkilendiğim bir diğer falcıda Gülistan oldu.Hayatımda ilk kez gitmeme rağmen bir çok şeyi gayet iyi bildi.Gidilip denenmesi gereken falcılardan biri bence.Gülistan anladığınız gibi kahve falı bakıyor fiyatı da 17.5 tl buçuğu ne oluyor bende bilmiyorum :)

49 yorum:

  1. Gülistana ben dün gittim açıkçası aklımı korkunç karıştırdı, gerçektem birçok konuyu hatta herşeyi bildi diyebilirim ancak benim çözümsüz bir noktaya getirdi, bakalım hayırlısı, gelecek hakkında ki kehanetleri tutarmı bilmiyorum. Bu arada fal ücreti 25 TL olmuş bilginize.

    YanıtlaSil
  2. Ben bu gün gittim ona ücret 50 tl olmuş.Hakikaten tırsmamak elde değil ama hayatımı kaderimi öyle çözümsüz bir yere getirdi ki bir de sürekli beynimi okuyordu ben kendi kendime soru sorarken bunu soruyorsun ama..diye düşündüğümü söylüyordu.Geçmiş tamam da dilerim kaderin böyle dediği geleceği değiştirmek benim elimdedir.

    YanıtlaSil
  3. gülistanı bulamıyorum en son gittiği yerden de ayrılmış... Yerini bilen varsa bana yazabilir mi.. lütffeeennnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm gulıstan Balçova da şırıncan lokantasının yanında ıstagramdan girersen çıkıyo zaten

      Sil
    2. bulamadım instagramda kullanıcı adı nedir?

      Sil
  4. slm antalyada yenı bı cafe acılmış telve cafe ismi orda batu dıe bırısıne gıttım kahve ve tarot falı baktırdım cok memnun oldum şok oldum dıyebılırım super fal bakıo tavsıye edıorum mutlaka gıdın işletmecının numarasını verım randevuyla calışıomuş randevu alırsınız.. 0534 392 65 36 30 tlden bakıolar herkuruşuna deger valla ..

    YanıtlaSil
  5. Bende gülistana bugün gittim aylardır arıyordum fırıncı cafeye gittim bilgi vermediler artık bakmıyor dediler ama buldum seans gayet güzel geçti çok mutluyum aylardır arıyordum ve buldum

    YanıtlaSil
  6. nerde buldun solesene lutfen bızde arıyoz gulıstanı ama bulamıyoz lutfenn..

    YanıtlaSil
  7. Bende aylarca aradım zor buldum topçu restorantın karşısında dur numarası olmalı 484 0 464 bana baktı ama erkek arkadaşıma bakmadı erkeklere bakmıyormuş görkem umarım sana güzel şeyler söyler

    YanıtlaSil
  8. bu topcunun orda dedıgın fırıncı kafe dıytolar orasımıı eger orası ıse orda yokmus sen en son nezaman gıttın ustelık ordakıler sayet fırıncı kafeyı soluyosan ordakı bayanlar artık gulıstanın esı ızın vermıyomus guya fal bakmasına gıbı bıseyler dedıler nerde oldugunuda solemedıler artık dogru yanlıs bılmıyorum en son yada en yakın zamanda gıden varmı sen nezaman gıttın lutfen bızım ıcın bı ıyılık yaparmısın nerde bulabılırız dha sonra bıyerde okudum halen bakıma devam edıyomus ama nerdee muaammaa oldu gulısatan ..

    YanıtlaSil
  9. slm görkem gülistan hayır fırıncıda değil hata numarasını yazdım sana ordan ayrıldı yeni yerde çalışıyor yine topçunun orda yine yazıyorum yerin tarifini alırsın 0232 484 0 464

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay hanım şuanda nerde olduğu hakkında gülistanın bi bilginiz varmı?artık hancının ordada yok 1aydır arıyorum yok ve yok :/

      Sil
    2. Hala gülistandan haber yok mu

      Sil
    3. Gülistan_izmir instegram kullanıcı adı.ben buldum.

      Sil
  10. maalesef oradan da ayrıılmış 1aydır arıyorum bulamıyorum.şuan nerde olduğunu bilen varmı :/

    YanıtlaSil
  11. gülistanın nnerde olduğunu bilen var mı ? yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Gülistan abla artık cafelerde bakmıyor :) Sadece özel müşterilerine hatır için bakıyor.. Boşuna aramayın onu.. Ama cidden iyi bakıyor ya

      Sil
    2. Slm gülistan hanımı arıyorum lütfen bi bilginiz varsa donus yaparmisiniz çok önemli

      Sil
    3. Slm gülistan hanımı arıyorum lütfen bi bilginiz varsa donus yaparmisiniz çok önemli

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. Sevgili Demet. Numarasını kaybettiğim için Gülistan ablaya ulaşamıyorum. Sen de numarası var mı?

      Sil
    6. Gülistan_izmir insteam kullanıcı adıyla :)

      Sil
  12. Sonu 0464 ile biten bir numarası var ben de orda degil herhalde. Cok iyi bakıyor gercekten - ücret karşılığı 1-2 arkadasa bakar mı telefonda?!?

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar ben hayatt fala inanmazdim fakat gecen gun arkadasimin israriyla bi bayanin evine gittik olmaz artik dedim bir insan herseyi vilirmi cektigim krediye kadar baya sira bekledik sizlrrede tavsiyr ederim hala soktayim ( yaorumcucitlenbik@otlook.com mail atiyorsunuz numranizi yaziyorsunuz o sizi ariyor ve adres veriyor gidiyorsunuz

    YanıtlaSil
  14. yorumcucitlenbik@otlook.com yukarda yanlis yazmisim

    YanıtlaSil
  15. bodrumlu erden hanıma sansiniz varsa ulasabilirsiniz genelde ünlülere ve is adamlarıyla calisiyor birseysel olarak rica minnet araya tanıdık koyarak 3 hafta sonrasina randevu alabildim.ama beklediğime degdi kendisi iyi var olmazsa suan nasil olurdum bilemiyorum inanin
    erdenyakamoz@gmail.com burdan ulaşabilirsiniz insalah sizinde yuzunuz gülsün .

    YanıtlaSil
  16. Gülistan abla izmir’e dönmüş teyzemle samimi sanırım çalışacakmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben gülistan ablayı yorumlardan tanıdım yuvam bi hiç ugruna yıkılıyo bana allah için yardım et ne zamandır gülistan ablayı arıyorum bana yazcagam meil adresinden ulaş lütfen
      Yolumuz_hak1982@hotmail.com
      Şubatta mahkeme sonuçlanıcak aciken yardım ett allah için

      Sil
    2. Allah rizasi icin bize de yerini veya no sunu soyleyin. Her yerde onu ariyoruz. Mail: halemutlu.topal@hotmail.com

      Sil
    3. Merhaba .kendisi benim arkadaş im.yakinda ofisini açacak .Gülistan _izmir ismiyle instegramda mail atmak istedim ama yollayamadim

      Sil
    4. Slm Balçova şirincanın orda yer actı

      Sil
  17. Seren hanım Gülistan hanımın teyzenizle samimi olduğunu söylüyorsunuz telefon numarasını öğrenip bizede yazarmısınız.

    YanıtlaSil
  18. Nosunu veya yerini lutfen soyler misiniz? Bir kre baktirmistik hepsi cikti. Her yerde onu ariyoruz

    YanıtlaSil
  19. Seren merhaba gülistan hanıma peki nasıl ulaşırız. Sosyal medyamı kullanıyor bir yerde mi baslamış. Sen bize yardımcı olursun bence☺️

    YanıtlaSil
  20. Serencim bana acilen gülistan abla hakkında ulaşabilirmisin nezamandır onu bulmak için ugraşıyorum yuvam yıkılıyor şubatta son mahkeme ve ben sebebini hala bilmiyorum yuvam yıkılmada yardım edersen gülistan abla hakkında çok dua ederim bana yazcagım meil adresinden ulaşırmısın acilll allah rızası için feceminde linkini vericem ordanda yazabilirsin
    yolumuz_hak1982@hotmail.com
    https://www.facebook.com/gavsima.kurban1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger size bir bilgi gelirse lutfen bizede yazin. Mailim: halemutlu.topal@hotmail.com

      Sil
    2. Bi gelse biran önce yuvam kurtulsa size zaten hemen haber veririm sizde bana verin lütfen oluda bu siteden degil başka siteden bulursanız banada mutlaka bilgi verin çok acil..

      Sil
    3. Merhaba ..kendisi benim arkadaş im.yakinda ofisini açacak .Gülistan _izmir ismiyle instegramda bilginize:)

      Sil
  21. Tabii haberim olursa size yazarim

    YanıtlaSil
  22. Gülistan İnstagramını yazıyorum gülistan_izmir

    YanıtlaSil
  23. Gülistanın instagramı var bende gulistan_izmir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendisimisiniz acaba her yerde instagram açar açmaz reklamını yapmaya başlamışsınız

      Sil
    2. ulasamiyoruz instagram adresine ama :/

      Sil
  24. Boşuna gitmeyin bu kadın yolunu bulmuş 300-500 fal bakacak kadar kendini kaybetmiş fasa fiso sadece anda iyi geri kalan falı anla andan aldığı bilgiyle yorumluyor pahala iyidir gibi bir algı ancak kaliteli kumaşta ayakkabıda olur 30 dakika fal bakıyor sadece kahveyi yorumluyor ama senşn bildiğini sana satıyor sorulara ney cevap vermiyor 45 TL ye Symbol de Efe vardı onun bile yanına yaklaşamaz kafa karıştırmayı net olmamayı tercih ediyor ilk başta sağlıktan girip sizi etkiliyor çünkü sağlık insanın en hassas olduğu şey ne aşk ne işle ilgili net bir şey söylemiyor yok ailen şöyle yok sen şöylesin zaten yarısı düşünerek geçirtiyor gördüğünü yorumluyor yani andan yola çıkıp yorum yapıyor onun fikriyle iş yapmayın bana falcılara güvenme dedi eee kendisi sanki koçluk yapıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın zamanda yazmışsınız. Instagram da arattım bulamadım. Var mı haberi olan gülistan dan.

      Sil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    ...........

    YanıtlaSil