Hoşgeldiniz

Herkese merhaba,o kadar çok falcıya gittim ki artık bunları birileriyle paylaşmanın zamanı geldi diye düşündüm ve sonunda işte buradayım.İnanıyor musun fala deseniz ne evet derim ne hayır.Çok zor bir çizgi bu.Ama artık sadece eğlencesine baktırdığımı ve bunları da burada paylaşacağımı bilmenizi isterim.Artık denenmiş falcılara gidebileceksiniz :)

22 Nisan 2010 Perşembe

Pasaklı Birsen

İzmirli olupta Pasaklı Birsen'i bilmeyen herhalde yoktur diye düşünüyorum.Pasaklı Birsen Örnekköy tarafında evinde bakıyor.Adı gibi gerçekten pasaklı.Etraf leş gibi.Ağzında sürekli bir sigara var kötü bir görüntü.Neyse,Birsen suya bakıyor bakım yaparken başını tülbentle kapatıyor bir bardak suya dua okutuyor sonra da tülbentin altından suya bakıyor.Anlatırken başkasından duymuş gibi şöyle diyorlar böyle diyorlar diye anlatıyor.İnsan kim diyor demek istiyor ama soramıyorsun da.O kadar hızlı konuşuyor ki dedikleri yakalamak çok zor.kelimenin başını duyup sonunda da bir kelime yakarlarsanız birleştirip artık kendi yorumunuzu kendiniz yapabilirsiniz :) şaka bir yana Birsen gerçekten içinde bulunduğun durumu güzel bir şekilde biliyor.Dediği bir şeyde çıktı bana.Tabi bunu genellemek ne kadar doğru bilmiyorum ama yine de iyi bir deneyimdi.Bakım çok kısa sürüyor zaten o kadar hızlı konuşuyor ki jet hızıyla girip çıkıyorsun :) ücreti tam hatırlamıyorum ama sanırım 20liraydı.

3 yorum:

  1. Merhaba, Pasaklı birsen nerede tarif edebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. yerini tarif edemem ama örnekköy dolmuşlarına binince yamanlar kolejinin orada inerseniz orda kime sorsanız gösterirler.

    YanıtlaSil
  3. hadi ya inanmayın benim çocuk ye yiyor ne içiyordu hanımın aklına girmişler zorla götürttüler kendilerini bu falcı karısına yarım saatte sıra bekledik ev sanki verdi dairesi para basıyor bişeyler yazmıs kaıda hepsini uyguladı hanım ama çocuk daha kötü oldu inanmayın bunlara derim para tuzağı hepsi ha çok paranız varsa bana gelin ben daha iyi sallarım işkembeden :)

    YanıtlaSil