Hoşgeldiniz

Herkese merhaba,o kadar çok falcıya gittim ki artık bunları birileriyle paylaşmanın zamanı geldi diye düşündüm ve sonunda işte buradayım.İnanıyor musun fala deseniz ne evet derim ne hayır.Çok zor bir çizgi bu.Ama artık sadece eğlencesine baktırdığımı ve bunları da burada paylaşacağımı bilmenizi isterim.Artık denenmiş falcılara gidebileceksiniz :)

21 Nisan 2010 Çarşamba

Fal ve Falcılar Hakkında

Herkese selamlar,yeni bir blogla karşınızdayım.Bu sayfada İzmir' de ki tüm fal bakılan yerler ve falcılar hakkında deneyimlerimi sizlerle paylaşmaya başlıyorum.Nasıl başladın bu fal işlerine diye sorarsanız zor zamanlardan geçerken çareyi falcılarda aradım.Buldun mu derseniz kiminde güzel sonuçlar aldım kiminde tam bir fiyaskoydu.Burdan sizlere hangi falcılara gidilebileceğini,giderken neler yapılması gerektiğini,bakım anında nelere dikkat etmek gerektiğiyle ilgili bilgiler verip İzmir'de ki falcılar hakkında bildiklerimi paylaşmaya çalışacağım.Umarım bir faydam olur sizlere de.

7 yorum:

  1. Merhaba size nasıl ulaşabilirim acaba?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben bir yer önerebilirim karşıyakada evreka kafe diye bir yer var blogda oluşturdum ancak benim gibi fal meraklısı varsa faydam olsun dedim.yeliz hanım diye biri hiç bişeye bakmadan yüzüne bakarak söylüyor kahve falına bakıyor 20 tl gelecekle ilgilide dedikleri çıktı gitmediğim falcı kalmadı desem yeridir ama bu en iyisi cafeden randevu alın gitmeden randevu almadan gittim ve çok bekledim numarası:3682223

    YanıtlaSil
  3. yeliz hanım artık orda çalışmıyormuş..... nerede olduğunu bilen var mı ????

    YanıtlaSil
  4. slm antalyada yenı bı cafe acılmış telve cafe ismi orda batu dıe bırısıne gıttım kahve ve tarot falı baktırdım cok memnun oldum şok oldum dıyebılırım super fal bakıo tavsıye edıorum mutlaka gıdın işletmecının numarasını verım randevuyla calışıomuş randevu alırsınız.. 0534 392 65 36 30 tlden bakıolar herkuruşuna deger valla ..

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    ............

    YanıtlaSil
  7. "Cadı Cafe" "897. sk. No:21, 35000 Konak/İzmir" "0 505 329 00 89" Falcı Falcı .

    YanıtlaSil