Hoşgeldiniz

Herkese merhaba,o kadar çok falcıya gittim ki artık bunları birileriyle paylaşmanın zamanı geldi diye düşündüm ve sonunda işte buradayım.İnanıyor musun fala deseniz ne evet derim ne hayır.Çok zor bir çizgi bu.Ama artık sadece eğlencesine baktırdığımı ve bunları da burada paylaşacağımı bilmenizi isterim.Artık denenmiş falcılara gidebileceksiniz :)

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Herkese merhaba...

Biliyorum , biliyorum uzun zamandır falcı yorumu bekliyorsunuz ama şöyle güzel sağlam bir tavsiye de gelmiyor ki gidip baktırayım.Göndermiş olduğunuz maillere geçte olsa cevap veriyorum.Buralardayım yani.Sevgiler...

15 yorum:

  1. nergiz hanımn adresi lazım

    YanıtlaSil
  2. mail adresinize göndermiştim sanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence yesilköyde gülnaz hanımı deneyin farkı gorun bana dua edersınız 05364656411 elif hnm verdı telf numaranızı dersınız muthıs bişey

      Sil
  3. bence yesilköyde gülnaz hanımı deneyin farkı gorun bana dua edersınız 05364656411 elif hnm verdı telf numaranızı dersınız muthıs bişey

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba eyer izmire yolunuz duserse nezih bir ortamda kendi evimde bakiyorum mailimi yaziyorum numaranizi atatsiniz . yorumcucitnebik@otlook.com

    YanıtlaSil
  6. Nergis hanımın adresini banada yollarsanız sevinirim isik.can90@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Izmirde meshur falci erden hanimi muhakak denemelisiniz ..onceden bodrumdaydi ama suan izmirde o kadin ile dogru rehberlige ulasacaksiniz benim melegim o.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zahide hanım allah sizden bin kere milyon kere razı olsun 6 ayı buldu randevu almam ama mucizeleri yaşıyorum anlatamam içimdekileri şuan hem ağlıyorum hem yazıyorum .Tavsiye edendende böyle güzel siteler yapip faydalı olanlardanda Allah razı olsun arkadaşlar. evet beklemek randevuyu çok zor ama randevu günü geldiğinde inanın çok şey e degiyor. Erden hanımın üzerine başka falcı bakımci astrolog asla tanımam .Ihtiyacı olan herkes faydalansın
      erdenyakamoz@gmail.com
      Tekrar Zahide hanım Rabbim size gülsün insalah.

      Sil
  8. Onca falcıya para kapatırdım ızmirde hepsi aynı gibi 1 tane bilin yok tek dedikleri büyü var burcu hanım muhteşem sert üslubu eşimle herşeyim düzeldi ailemizi toparladı çok şükür mutlaka tavsiyemdir huraykaya35@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Nihal hanım nelere vesile oldunuz bu yorumla bir bilseniz ailem ve kendim adıma size teşekkürü borç biliyoruz .Erden hanım bizi tekrar toparladı ailemle ve evlatlarımız ile .Ne desem az .Isviçreden selamlar .
    iyi niyetli insanların sadece ulaşması dileğimle .
    erdenyakamoz@gmail.com
    dilerim bir cok guzel yürekli insana da şifa olsun.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    ........

    YanıtlaSil
  12. "Cadı Cafe" "897. sk. No:21, 35000 Konak/İzmir" "0 505 329 00 89" Falcı Falcı . .

    YanıtlaSil