Hoşgeldiniz

Herkese merhaba,o kadar çok falcıya gittim ki artık bunları birileriyle paylaşmanın zamanı geldi diye düşündüm ve sonunda işte buradayım.İnanıyor musun fala deseniz ne evet derim ne hayır.Çok zor bir çizgi bu.Ama artık sadece eğlencesine baktırdığımı ve bunları da burada paylaşacağımı bilmenizi isterim.Artık denenmiş falcılara gidebileceksiniz :)

27 Ocak 2011 Perşembe

Boncuklu Bayram

Herkese merhabalar.Hiç aklımda yokken dün yine fal baktırdım.Adını hep duymuştum ama hiç gitmek kısmet olmamıştı.Neyse hemen anlatayım Kıbrıs Şehitlerinde Efsun kafede bakım yapan Boncuklu Bayram çok çok iyi karakter analizi yapıyor.Kişileri birebir tarif ediyor.Fakat şu olmuş bu olmuş gibi net şeyler söylemiyor.Ya da gelecekte şöyle olacak böyle olacak demiyor.Bir kaç tarih veriyor dönüm noktası milat olacak gibi şeyler söylüyor ve karakterine göre akıl veriyor sana şöyle yap böyle yap diye.Ben kahve falı baktırdım 5 dk bile sürmedi ancak tarot baktıgında sanırım 5dk sürüyor :) 6tl kahve falı çok tavsiye etmiyorum ama denenebilir,fazla birşey beklememek koşuluyla.Sevgiler...

7 yorum:

  1. arkadaşlar bana bir arkadaşım söyledi dükkana çağırdık inanamadım yurtdışından bile geliyorlarmış kadına ne söylüdiyse bütün dedikleri bana ve arkadaşlarıma harfiyen çıktı inanamadık arıyoruz kadını gün alamıyoruz mutlaka baktırmak isteyen ulaşıp gün alsın tel numarasını veriyorum mutlaka hep gelecekten bahsediyor 05063796404 kadının ismi nigar

    YanıtlaSil
  2. slm antalyada yenı bı cafe acılmış telve cafe ismi orda batu dıe bırısıne gıttım kahve ve tarot falı baktırdım cok memnun oldum şok oldum dıyebılırım super fal bakıo tavsıye edıorum mutlaka gıdın işletmecının numarasını verım randevuyla calışıomuş randevu alırsınız.. 0534 392 65 36

    YanıtlaSil
  3. Ben geçen gün bir arkadaşımın kızına baktırdım . Özkanlar taşkentte oturuyor 17 yaşında şirin bir kız .gerçekten de her şeyi bildiğine emin olabilirsiniz . Kahve falı bakıyor ki oda 5 liraya . Denemekde fayda var bence 5 lira ne ki

    YanıtlaSil
  4. tarot yorumundada astrolojik acilimdada bodrumlu erden hanimi tavsiye ederim sahsen sayesinde evliligimi kurtardim aile kurumuna onem veren birisi ve gercekten cok iyi birisi dilerim zor durumda olan herkes ulasabilir.Benim yuzumu guldurdu sizlerinde guldurmek nasip etsin insalah
    erden hn 5#3#6#4#4#1#8#5#0#5 biraz bekleyeceksiniz arkadaşlar sabrederseniz degdigini goreceksiniz

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    ........

    YanıtlaSil
  7. "Cadı Cafe" "897. sk. No:21, 35000 Konak/İzmir" "0 505 329 00 89" Falcı Falcı . .

    YanıtlaSil