Hoşgeldiniz

Herkese merhaba,o kadar çok falcıya gittim ki artık bunları birileriyle paylaşmanın zamanı geldi diye düşündüm ve sonunda işte buradayım.İnanıyor musun fala deseniz ne evet derim ne hayır.Çok zor bir çizgi bu.Ama artık sadece eğlencesine baktırdığımı ve bunları da burada paylaşacağımı bilmenizi isterim.Artık denenmiş falcılara gidebileceksiniz :)

8 Aralık 2010 Çarşamba

Burcu Hanım

Selam,anladıgım kadarıyla ayda bir fal damarim kabariyor şiddetle.Fal baktirma istegimin son noktada oldugu su gunlerde arkadasimla dolasırken hadi fal baktıralım dedik ve du fiestada aldik solugu.Daha once burada fal baktirdigim ve memnun kalmadigim icin öylesine baktıralım dedim.Baktırmak icin gittigimiz falci yoktu ama iyiki de yokmuş onun yerine Burcu diye dunya tatlısı bir bayan bulduk :) sıcak,sevecen ve basından savmadan akıcı bir fal bakti.Ne falı baktırdın diyenler var biliyorum inanmamama ragmen tarot baktirdim ve çok memnun kaldim.Karakter analizleri,geçmışe dair söyledikleride tuttu :) gidip zevkle fal baktırmanın tadını çıkarin.Fiyat 12.5tl

9 yorum:

  1. slm antalyada yenı bı cafe acılmış telve cafe ismi orda batu dıe bırısıne gıttım kahve ve tarot falı baktırdım cok memnun oldum şok oldum dıyebılırım super fal bakıo tavsıye edıorum mutlaka gıdın işletmecının numarasını verım randevuyla calışıomuş randevu alırsınız.. 0534 392 65 36 30 tlden bakıolar herkuruşuna deger valla ..

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba herkese ben cok cektim siz cekmeyin aramayin istiyorum bodrumlu bir falci hanim var adi erden bildigim kadariyla yazin bodrum kisin izmirde bodrumda genelde bes yildizli otellerde bakim yapiyor izmirde ise daha once ofisi vardi.DAha once hic karsilasmadiginiz vatikan fali ve kahve bakimi yapiyor .ilk gordugunuzde zaten oyle mistik bir gorunusu ve bakisi varki evet dogru yerdeyim dersiniz kendisi tarih verir ve basari orani sizi sasirtir.benden soylemesi bodrumlu erden hanim bir deneyin muptelasi olursunuz.teli en son 5.3.6.4.4.1.8.5.0.5 idi .umarim birilerinin hayatina dokunabilirim.once whatsuptan yazin o size muhakak doner.sadece bakim yapiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim tavsiyeniz icin nasil tesekkur etsem az tavsiyeniz ile erden hanimla suan yeniden doğdum sanki dedikleri rehberligi ve birlikte yol almamizla 5 ayda herşey mi değişir bir hayat kurtarmak nasil bir guzelliktir?cok daha guzellikler yasayacagimiza eminim .Herkese Selamlar Adana dan .
      Araştırıp dogru insani bulmam 5 yilimi aldi Erden hanim ailemiz ile beraber size minnettariz.Umarim vefa borcu olarak görürsunuz sizi sevenlerin yorumlarini.Allahim başımızdan eksik etmesin sizi.

      Sil
    2. Merhabaa acaba nerden nasıl ulaşabiliriz erden hanıma?

      Sil
  4. Sema hanim ne desem az allah razi olsun 4 ay once hayattan umudum kalmamisken toparlandim erden hanimin sayesinde .dileyen herkese insalah ulasmak nasip olsun .

    YanıtlaSil
  5. Burcu hanım izmir içinde ve dışında bayağı namı var insanları dolandırmayan büyü olaylarına çözüm ücretsiz veren evet allahtan başkasından istemeyin diyen ablam ıntihar eşiğinden döndü çocuklarını görmüyordu burcu hanım hepsini bitirdi düzeniniz oldunu bakmıyor yeter diyor 0530 7900082

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    ........

    YanıtlaSil