Hoşgeldiniz

Herkese merhaba,o kadar çok falcıya gittim ki artık bunları birileriyle paylaşmanın zamanı geldi diye düşündüm ve sonunda işte buradayım.İnanıyor musun fala deseniz ne evet derim ne hayır.Çok zor bir çizgi bu.Ama artık sadece eğlencesine baktırdığımı ve bunları da burada paylaşacağımı bilmenizi isterim.Artık denenmiş falcılara gidebileceksiniz :)

4 Kasım 2010 Perşembe

Bahriye Hanım

Herkese tekrar merhaba.Bu ay ki denemem Bahriye Hanım diye bir facı oldu.Bir arkadaşım vasıtasıyla tanıdım ve öneri üzerine gittim.Memnun da kaldım.Falımız kahve falı Bahriye Hanım tertemiz yüzlü tonton bir hanım,evinde bakım yapıyor herkesi kabul etmiyor bende tanıdık vasıtasıyla gittiğim için kabul edildim.Muhtemelen buraya yazdığımı bilse sokmazdı beni evine :) Sonuç olarak kimseye adres telefon vermiyorum diye huzurlu huzurlu yazıyorum.Yeni falcım bana gayet güzel bakım yaptı,isim söylüyor tarih veriyor.Hani isim veriyor diyorum ya öyle Ahmet Mehmet gibi sıradan herkesin hayatında olabilecek isimler de değil aklınıza gelmeyecek isimler.Bu kişileri tarif ediyor ne zaman tanışacağımızı hayırlı mı hayırsız mı olacağına kadar söylüyor.Verdiği en yakın tarih 7 Şubat bakalım şimdilik beklemekten başka yapacak birşey yok :) eğer gerçekleşen bir durum olursa mutlaka yazacağımdan emin olabilirsiniz.Şimdilik bu kadar ziyaret edilecek uzun bir falcı listem var,yeniden görüşmek üzere.Ha bu arada 20tl ye bakım yapıyor.

38 yorum:

  1. size önemli bir konuyla ilgili ulaşmam gerekiyor. Rica etsem mail adresinizi paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
  2. gerçekten benim böyle birine gitmeye ihtiyacım var ancak ziyaret için tandık vs lazım diyorsunuz bana yardımcı olabilirseniz sevinirim gerçi sizde tanıdık vasıtası ile gitmişsiniz ama....

    YanıtlaSil
  3. slm antalyada yenı bı cafe acılmış telve cafe ismi orda batu dıe bırısıne gıttım kahve ve tarot falı baktırdım cok memnun oldum şok oldum dıyebılırım super fal bakıo tavsıye edıorum mutlaka gıdın işletmecının numarasını verım randevuyla calışıomuş randevu alırsınız.. 0534 392 65 36

    YanıtlaSil
  4. Slm, banada bu bayanin tel nr. gönderirseniz cok memnun olurum!
    sevgilerle kalin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ulaşabildiniz mi bende arıyorum kendisini ama izmirden taşındı diye duyduk 20 yıl kadar oldu

      Sil
  5. merhabalar evet bizde birkaç sene önce bahriye hanıma gitmiştik ve gerçekten çok memnun kalmıştık ama sonra taşındığını öğrendik ve kaç senedir ulaşamadık lütfen adresini bilen varsa bildirsin ona ihtiyacım var :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acaba bahriye hanımla ilgili bi geri dönüş yapan oldu mu? bende ona ulaşmaya çalışıyorum.

      Sil
    2. Bulan var mı bende arıyorum kendisini

      Sil
  6. Bahriye hanıma nasıl ulaşabilirim

    YanıtlaSil
  7. Arkadaslar daha onceden izmirde olan sonra bodrumda bakim yapan erden yakamoz hanimi tavsiye ederim kendisi cok samimi birisidir duymak istediklerinizi degil gorduklerini anlatir ve bir fal sitesindede cani isterse arada girip bakim yapiyor paraci degil sorun cozucu birisi gorunce hemen anliyorsunuz zaten gecen sene bodrum da tanistik oyle biryerde 50 tlye bakiyordu yalikavak mevkideydi ben bankaciyim 3 arkadas gitmistik memnun kalmistim tavsiye ederim.telden bakim yapiyormu bilemem aramalara cevap vermez mesaj atarsaniz muhakkak doner teli 5.3.6.4.4.1.8.5.0.5 anlatmakla olmaz en azindan bir taniyin.uzerimde emegi cok heryerde anlatacagim onu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sema hanim siz benden oyle dua aldiniz ki ne desem bilemedim size nasil ulasabilirim bilmiyorum ama tesekkur etmek istiyorum
      Erden hanima ulastim 3 ayi buldu ama ulastim suan cok iyiyim oyle guzel calismalar yaptikki bilincaltim cok berrak ve her alanda iliskim isim rayina oturdu ben doktorum onemli bi hastanede. Hayatta sunu ogrendim onyargili olmamak lazim ve herkesi dikkate almak lazim erden hanimin her kelimesi bana azim verdi .Bakim ucreti bence 150 olmali her onune gelen ulasamamali fikrimce
      ama kendisi o kadar pozitif ve dogal ki anlatamam sonsuz teşekkürler emegi gecen herkese.Kotuluk amaciyla umarim icinde kotuluk olanlar ulasamasinlar .

      Sil
    2. Bu numarada bambaşka biri cıkıyor

      Sil
  8. Arkadaslar daha onceden izmirde olan sonra bodrumda bakim yapan erden yakamoz hanimi tavsiye ederim .kendisi cok samimi birisidir duymak istediklerinizi degil gorduklerini anlatir ve bir fal sitesindede cani isterse arada girip bakim yapiyor paraci degil sorun cozucu birisi gorunce hemen anliyorsunuz zaten gecen sene bodrum da tanistik oyle biryerde 50 tlye bakiyordu yalikavak mevkideydi ben bankaciyim 3 arkadas gitmistik memnun kalmistim tavsiye ederim.telden bakim yapiyormu bilemem aramalara cevap vermez mesaj atarsaniz muhakkak doner teli 5.3.6.4.4.1.8.5.0.5 anlatmakla olmaz en azindan bir taniyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erden yakamoz hanım candır can kimleri ne yetimleri kurtarmadi ki Kıbrıs'ta hep duyduk .insanlığı ile sevgisi ile merhameti ile tüm Kıbrıs tanır .İnsan gibi insandır .

      Sil
    2. Merhaba şuan iletişim numarası verebilir misiniz İnternette bütün sayfalarda aynı numara var fakat başka birine ait kendisine ulaşmam lazım lütfen

      Sil
  9. Bu mübarek kandil günü sema hanım allah razı olsun sizden bin kere ...Bir hafta önce erden hanım ile ilgili yazınızı okudum gözyaşlarım dindi tarif edemiyorum iyiki yorumlarınızı nasip olmuş görüşüm...ya görmeseydim.
    Melek subaşı
    Sonsuz selamlar Türkiye

    YanıtlaSil
  10. Melek hanim erden hanimi sayenizde tanıdim. 132 gun sonunda ailemle tekrar bir araya geldik baristik bu sure cok uzun bir sure idi evet ancak kendisi bana bu surecte cok yardimci oldu.Gercektende bu siteleri yapanlardan Allah razi olsun ailem tekrar bir arada cok sukur .diyecek baska bir kelime bulamıyorum Allah hepinizden razi olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erden hanıma ulaşma kınusunda ve bilgi amaçlı benimle irtibata geçecek biri varmı acaba

      Sil
  11. arkadaslar sizi bilgilendirmek isterim erden hanim kibrislidir ömer ustada degildir kemeraltinda degildir yillar onceydi o suan kibrista ve yazlari bodrumda erdenyakamoz@gmail.com dan ulasabilirsiniz yada teli 5..3..6..4..4...1..8..5..0..5 .kendisi falci degildir ve asla kahve fali bakmaz kibristaki ünlü bir astrolog kendisi hatta egitimini kendisi veriyor bosuna kemeraltindadir diye gitmeyin .bakim yapar ama falci degil kendisi zaten türk degil tipinden belli bir bayan şivesi de Türkiyeli degil.kemeraltindaki erden burda diyenlere inanmayin erden hanim kahve fali bakmaz.Onun yorum yapması icin birseye bakmasi zaten gerekmez bir gun ulasirsaniz ne demek istedigimi anlayacaksiniz.Harika bir yorumcudur ve ulasmak kolay değildir ihtiyaci olanlarin ulasabilmesi dileğimle bana da bir dua edin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zahide hanım merhaba, konu ile alakalı sizden bilgi almam mümkün mü

      Sil
    2. Umarim dogrudur ve kandirilmayiz vebal size de kalir

      Sil
    3. Zahide hanım çok teşekkür ederim neye vesile olduğunuzu bilemezsiniz gözlerim dolu dolu yazıyorum erden hanım gerçekten mucizevi bir enerjiye sahip bir bayan falcı degil hacı hoca değil ne deyim ben size tanımanız gerekir onu şahsen dilerim bu yazdıklarımızı kötü niyetli ınsanlar okumaz gerçi kendisi hemen anlar ve asla kötü teklifleri kabul etmez yeltenmeyin bile erdenyakamoz@gmail.com dan ulaşabilirsiniz telefondan ulaşmak daha zor çünkü ve referanssızda kabul etmez ama halden anlar tekrar tesekkür ederim zahide hanım .

      Sil
    4. Eliff hanım siz erden hanıma ulaşabildiniz mi?durum ne oldu memenun kaldınız mı?

      Sil
    5. İrem hanım uşalaştınız mı

      Sil
  12. Arkadaslar bu erden yakamoz hakkinda bilgi verebilir misiniz

    YanıtlaSil
  13. Sevgi hanım vardı kemeratı sır cafede çalışıyordu 60 yaşlarında bir bayan sır cafeden ayrılmiş sevgi hanımı tanıyan varsa yeni çalıştıgı yeri bilen varmı acaba yazarsanız

    YanıtlaSil
  14. Alev Ousen hanıma baktırmıştım 6 sene olmuştur ama tavsiye ederim alevousen@gmail.com hala bu maili kullanıyor kendisi almandır aslen benim yolum hollandada kesişmişti cok farklı bir tekniği var bir konuda bana mucizeleri yaşatmıştı tavsiye ederim birde muglada sultan hanım var iletişimini bilmiyorum 10 sene oldu gideli yanına soyadı bilen di sanirim hep bilende olabilir bütün muğla tanıyordu zaten ne dediyse birbir yaşadım erden yakamoz hanımla Kıbrıs ta randevu almıştım cok oldu ama 3 sene olabilir muradımız ile ilgili 8 ay verdi ve bilinç altı kodlama yapmıştı ve eterik bağ çalışması tabiki ben ne olduğunu bile bilmiyordum o terimlerin hakkatten tam 8 ay sonra muradım oldu kadın kuantumcu ve farklı birsey anlatamam burdan yaşamak gerek hisleri ise acayip kuvvetli iletişim numarasını hatırlamıyorum şuan üzgünüm sadece .mailden dan iletişime geçtiğini biliyorum ancak hala o maili kullanmayada bilir emin degilim .Kimse 8 ay sabretmez ama ben heryolu denemistim sabretmekten baska carem yoktu .iyi ki de sabretmişim .Birde Sibel vardı izmirde muhteşem fal bakardı suan nerde bilmiyorum ama dehşet güzeldi tahminleri 3 kere baktırdım sonra birdaha bulamadım kendisini .Pasaklı birsen var izmir karşıyaka da idi 10 sene önce gitmiştim tek hatırladığım biraz ürkmüştüm ama bilmişti oyle hatırlıyorum birde o zamanlar sevgilim vardı onla birşekilde barıştırmıştı bizi.Neyse bu kişilere günde onlarca insan gidiyor bizi saatlerce dinliyorlar ve bizleri çekiyorlar iyi falcı yada kötü falcı diye birşey yok aslında hepsi ekmeğinin pesinde ve bizim kahrımızı çekiyorlar bence hiç kolay degil.Hepsine sabırlar diliyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size çok teşekkür ediyorum cidden bir bilseniz sizin sayenizde Erden hanımın hayatımda ne dokunuşlar yaptığını.Reklamı kendisi sevmediği için ayrıntı yazamıyorum ama Allah bu mubarek günlerde razı gelsin Cumlenizden .Evet ulaşmak çok zor oldu ama muradım oldu nedene degil ayrıntılara değil sonuca bakmak gerek. kötüler ona ulaşamasın zaten.Engeller çıksın .o sadece iyi insanlara destek olabilsin.

      Sil
  15. Erden yakamoz hanım herkesin özellikle Kıbrıs'ın tacıdır .iyi ki vardir o .Bir sıcak çayını için ve tanışın muhakak bir merhaba deyin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba İstanbul ve Amsterdam da ofisi bulunan mucize kadını da tavsiye ederim onu da lütfen tanıyın ruh beden zihin taraması bakımı yapıyor ciddiyetle tavsiye ederim özellikle ilişkilerin de sorun yaşayanlar ayrı olanlar evlenemeyenler atalardan gelen karmalarını sifalandiralayanlar için büyük bir mucize gerçekten .mail in on güne dek cevap veriyor mucizeenerjim@gmail.com
      İnanın ki çok tatlı profesyonel resmi bir bayandır insalah seans alabilirsiniz .Dileyen herkese nasip olsun .

      Sil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    .........

    YanıtlaSil
  18. Eliff hanım siz erden hanıma ulaşabildiniz mi?durum ne oldu memenun kaldınız mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erden hanım artık Kıbrıs'ta değil İsveç'te ne yazık ki ulaşmak imkansız 2016 da Kıbrıs'taydı kadın .Önceden danışan arkadaşlarım memnunlardı ancak Hollanda'daki dostlarım Erden Hanım'ın ağır hasta olduğunu söylemişti virüsten dolayı üç ay kadar oluyor Allah şifa versin.
      mucizeenerjim@gmail.com tavsiye edebileceğim bu melek hanımdır .Alanında iyidir ruh beden zihin taraması metodu ile bakar ancak baya şansınızı denemeniz gerek haftalar sonra ancak uygunluğa göre dönüyor bu bayan .

      Sil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. "Cadı Cafe" "897. sk. No:21, 35000 Konak/İzmir" "0 505 329 00 89" Falcı Falcı . .

    YanıtlaSil
  21. Deniz hanım 0.5.5.5.1.9.5.6.9.5.1
    Instagramda kullanıcı adı: denizdengelenenerji
    Mail : denizdengelenenerji@gmail.com
    Lütfen gerçekleri öğrenmek isteyen kişiler ulaşsın pembe tablo çizmez ancak hayatınızda çok güzel bir pencere acar size .Mucize isteyen arayan herkes ulaşmak nasıp olabilsin insalah .Bunu işinde yükselmiş ve en imkansız denen ilişkisinde sekiz ay sonra Quantum çalışması ile evlenmiş birisi olarak diliyorum Deniz hanım candır. Asla pembe tablo ile oyalamaz .
    Pınar Sandal KAYA / Almanya

    YanıtlaSil