Hoşgeldiniz

Herkese merhaba,o kadar çok falcıya gittim ki artık bunları birileriyle paylaşmanın zamanı geldi diye düşündüm ve sonunda işte buradayım.İnanıyor musun fala deseniz ne evet derim ne hayır.Çok zor bir çizgi bu.Ama artık sadece eğlencesine baktırdığımı ve bunları da burada paylaşacağımı bilmenizi isterim.Artık denenmiş falcılara gidebileceksiniz :)

11 Mayıs 2010 Salı

Tarot

Ben bugüne kadar tarota hiç inanmazdım.Çünkü tarotta hissiyata değil kartların anlamlarına göre yorum yapılıyor.Benim için hissiyat daha önemliydi,ama dün baktırdığım tarottan çok memnun kaldım.Tarota bakan kişinin adı Serkan.Oldukça genç.Ben birde erkek falcılara da pek inanmam aslında.Neyse seansı anlatayım hemen,11 kart seçiyorsunuz ve bunları tek tek açıp yorum yapıyor seans 20dk kadar sürüyor.Benimle ilgili bir çok şeyi ben hiç bir ipucu vermeden bildi diyebilirim.Yakın zamana kehanetlerde bulundu bakalım olacak mı?Bir kaç isim de verdi ama sadece bir tanesi tuttu diğerleriyle tanışacakmışım :) sonuç olarak gidilip memnun kalınabilir.Tarotçumuz Karataş'ta oturuyor fiyatı ise 20tl.

8 yorum:

  1. Tarot falında kartları enerjisine göre bakılan kişi seçer,kartın belli anlamı vardır ama mutlaka bakan hişi hissettiklerine göre yorumlar kartları ki yorumlama işi cok önemlidir yoksa hiçbir şey anlamassın.O yüzden hissiyat dışı bir fal olduğu söylenemez :)

    YanıtlaSil
  2. Kendisine nasıl ulaşabiliriz

    YanıtlaSil
  3. bana mail atarsanız telefon numarasını verebilirim.

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar internetle pek alakam yok şuan bu sayfayı da çözemedim acil tarafından şu tarota bakan arkadaşın telefonunu alabilir miyim,bu sayfadan mail atarsanız iyi olur hem sayfayı çözmüş olurum teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. slm antalyada yenı bı cafe acılmış telve cafe ismi orda batu dıe bırısıne gıttım kahve ve tarot falı baktırdım cok memnun oldum şok oldum dıyebılırım super fal bakıo tavsıye edıorum mutlaka gıdın işletmecının numarasını verım randevuyla calışıomuş randevu alırsınız.. 0534 392 65 36 30 tlden bakıolar herkuruşuna deger valla ..

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    ..........

    YanıtlaSil
  8. "Cadı Cafe" "897. sk. No:21, 35000 Konak/İzmir" "0 505 329 00 89" Falcı Falcı . .

    YanıtlaSil