Hoşgeldiniz

Herkese merhaba,o kadar çok falcıya gittim ki artık bunları birileriyle paylaşmanın zamanı geldi diye düşündüm ve sonunda işte buradayım.İnanıyor musun fala deseniz ne evet derim ne hayır.Çok zor bir çizgi bu.Ama artık sadece eğlencesine baktırdığımı ve bunları da burada paylaşacağımı bilmenizi isterim.Artık denenmiş falcılara gidebileceksiniz :)

3 Mayıs 2010 Pazartesi

Hülyam Cafe Hülya Hanım

Kaç gündür yazmıyorum gittiğim falcıları unutmaya başladım,bugün bir arkadaşım hatırlattı burayı da.Hülyam Cafe Karşıyaka adliyesinin arka tarafında.Hülya Hanım hem kahve falı hemde su falı bakıyor.Fiyatlar oldukça pahalı su falı 60 liraydı ben su falı baktırmıştım.Kahve falına gerek duymadım o yüzden fiyatını bilmiyorum.Gelelim falına,bir kase içindeki suya bıçakla bir şeyler yaparak bakıyor.Benim bir çok şeyimi bildi diyebilirim.Dedikleri de çıktı.Bazı uzun vadeleri şeyler de söyledi ama henüz gerçekleşen bir şey yok.Eğer parama kıyarım giderim derseniz gidilir derim bende.Bakım o kadar uzun sürmüyor biraz üzülüyor insan o kadar para verip kısa sürünce.Kısacık anlatıyor durumları sonra sorun var mı diyor.Falcı ne zaman sorun var mı dese ben öyle kalakalırım zaten aklıma soru gelmez.o yüzden size tavsiyem sorularınızı hazırlayıp öyle gidin ve yanınızda ya bir ses kaydedici yada kağıt kalem bulundurmanız,ben yazmazsam unutuyorum çünkü.Hadi iyi fallar.

9 yorum:

  1. arkadaşlar bende hülyam cafeye gıttım benim çok onem verdgım yuzugum kayptı kadın epcet denılen bı fala baktı ınanılcak gıbı degıl tafif ettigi gıbı buldum sok oldum ınanılmaz fal bakıyooo acıkcası korktumm tavsıye ederım ama randevusuz bakmıyo sanırım herkeze ıyı fallarrrrrr

    YanıtlaSil
  2. slm antalyada yenı bı cafe acılmış telve cafe ismi orda batu dıe bırısıne gıttım kahve ve tarot falı baktırdım cok memnun oldum şok oldum dıyebılırım super fal bakıo tavsıye edıorum mutlaka gıdın işletmecının numarasını verım randevuyla calışıomuş randevu alırsınız.. 0534 392 65 36 (30) tlden bakıolar herkuruşuna deger valla ..

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar fal baktırmayı çok seviyorum Karşıyaka'da Hülya'm cafeye tesadüf gittim su bakıyorlar 100 liraydı inanın önce çok düşündüm bu Zaman'da çok para diye kredi kartı geçiyor diye baktırdım inanın deyiyor bir daha gittiğimde epçet baktırıcam

    YanıtlaSil
  4. Randevumu aldım yarın sabah gidicem merak eden arkadaşlar anlatırım

    YanıtlaSil
  5. Ablam cafe hala belediyenin karşısında ara sokaktamı 3 yıl oldu izmire gelmeyeli

    YanıtlaSil
  6. Annemin arkadaşı iyi tanırım hülya ablayı çok iyi biri

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    ..........

    YanıtlaSil
  9. "Cadı Cafe" "897. sk. No:21, 35000 Konak/İzmir" "0 505 329 00 89" Falcı Falcı . .

    YanıtlaSil