Hoşgeldiniz

Herkese merhaba,o kadar çok falcıya gittim ki artık bunları birileriyle paylaşmanın zamanı geldi diye düşündüm ve sonunda işte buradayım.İnanıyor musun fala deseniz ne evet derim ne hayır.Çok zor bir çizgi bu.Ama artık sadece eğlencesine baktırdığımı ve bunları da burada paylaşacağımı bilmenizi isterim.Artık denenmiş falcılara gidebileceksiniz :)

20 Ocak 2011 Perşembe

Nergiz Hanım

Aslında Nergiz Hanımdan daha önce de bahsetmiştim.Bir hayli olmuştu ona gitmeyeli dün yine gittim ve bir çok şeyi birebir söyledi bu kez çok memnun kaldım.Daha önce söylediği tarif ettiği bir kaç şey vardı aynılarını aynı kelimelerle tekrar edince çok şaşırdım aylar olmuştu gideli ve günde kim bilir kaç fal bakıyor hatırlaması mümkün değil yani daha önce söylediklerini.Gidilip denenmesi gereken bir falcı olduğunu düşünüyorum.Fiyatı hala 20 tl kahve falı bakıyor dualar okuyor gözlerini kapatıp sanki birşeyler görüyor ilginç.

15 yorum:

  1. nergiz hanım ile ilgili blog okumadım hiç sanırım atlamış olmalıyım ama yer tarifi yapabilr misiniz acaba?

    YanıtlaSil
  2. bende yer ve tarıf alabılırmıyım lutfennn

    YanıtlaSil
  3. yer tarifi yapamam evinde bakıyor randevu alıp gitmek gerek.o yüzden bana mail atarsanız yardımcı olabilirim. falbilgisi@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. bu falcıya kesın gıdın işletmecının numarası 0534 392 65 36

    YanıtlaSil
  5. slm arkadaşlar antalya da yenı bı cafe acılmış telve cafe ismi batu dıe bırısı var şahane fal bakıo mutlaka gıdın tavsıye edıorum numarasını ıstedım vermedıler işletmecının numarasını verım randevuyla calışıomuş randevu alaın mutlaka ..0534 392 65 36

    YanıtlaSil
  6. Nergiz Hanım hakkında bilgi almak için size birkaç kez mail attım ancak dönmediniz, bilgi verebilirseniz memnun olurum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. uzun zamandır giremiyordum hemen cevaplayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nergiz hanim hakinda iletisim bilgileri alabilir miyim bende Teşekkürler. ..

      Sil
  8. acil....
    bende nergiz hanımın numarasını almak istiyorum.Lütfen nmesaj atın....senaysansmelegim_2001@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Nergiz hanim hakkinda bilgi alabilirmiyim melodidemir@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. izmire yeni geldim istanbulda şirketlere danışmanlık veriyorum asıl alanım astroloji ama tarot okumada gerçekleştiriyorum hem astrolojik analiz hem tarot okumalarda yardımcı olurum astro.naranji@gmail adresinden bana ulaşabilirisiniz

    YanıtlaSil
  11. 2 ay once 4 aylik randevu sırası bekledik ten sonra dunya tatlisi bi abla iyi tanistim yasim 25 sayesinde artik seviliyor ve seviyorum kendimi daha değerli hissediyorum ayrica tarot bakimina soz yok 30 40 dk ilgilendi erden ablacim sen cok baskasin .Bodrumlu erden abladan bahsediyorum tanimaniz bile size cok ugurlu gelir .erdenyakamoz@gmail.com bu sekilde ulasmistim ben ama kimse vakit kaybetmesin 5.3.6.4.4.1.8.5.0.5

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    ........

    YanıtlaSil