Hoşgeldiniz

Herkese merhaba,o kadar çok falcıya gittim ki artık bunları birileriyle paylaşmanın zamanı geldi diye düşündüm ve sonunda işte buradayım.İnanıyor musun fala deseniz ne evet derim ne hayır.Çok zor bir çizgi bu.Ama artık sadece eğlencesine baktırdığımı ve bunları da burada paylaşacağımı bilmenizi isterim.Artık denenmiş falcılara gidebileceksiniz :)

28 Haziran 2010 Pazartesi

Müjgan Kafe Ali Bey

yeniden merhaba.Bu aralar bir falcıya gitme arzusuyla yanıp tutuşuken başka birine gideceğim yere başka birine gittim iyiki de gitmişim.Genel olarak memnun kaldım diyebilirim.Daha önce gittiğim müjgan kafede Ali isimli birine tarot falı baktırdım.Kişileri tarif etmesi çok netti ve bazı olayları güzel bir şekilde de bildi.Ben pek tarot falına inanmazdım ama sanırım artık inanmaya başlıyorum.Beğendiğim falcılar arasında yerini aldı Ali Bey.Fal ücreti 22,5tl.Kıbrısşehitleri ekmek içinin yan sokağı müjgan cafe.

12 yorum:

  1. Müjgan Kafenin kibar beyefendisi diyebilirim, kedisine 2 ay kadar arayla 2 kez gitim, geçmişe ait herşeyi bildi, geleceğe ilişkin güzel kehanetlerde bulundu en azından olmasını çok istediğim konularda, tam da istediğim gibi ancak henüz gerçekleşmedi, gerçi işin ilginç yanı dört gözle gerçekleşmesini bekliyorum her iki gidişimde de aynı şeyleri söyledi ve aynı kehanetlerde bulundu. Israrla olması mümkün değil dediğim şeyin olacağını iddia ediyor. Hatta farklı bir tarihte Kız kardeşim de kendisine baktırdı ve ablam için ne diyebilirsiniz dediğinde kardeşim benim için aynı kehanette bulundu, neticede çok farklı tarihlerde kardeş olduğumuzu bilmeyerek kehanette bulundu. Ablama ait bir bilgiye de bana ve kız kardeşime aynı kehanette bulundu, yani bilmiyorum bakalım neler olacak.Sabırsızlıkla bekliyorum. Bu arada kahve falıydı baktırdığım fal ve 15 TL ödedim. Bence denenmesi gerekir derim.

    YanıtlaSil
  2. inşallah dedikleri çıkar bana da birkaç şey söylemişti ama henüz çıkmadı ama vakti var sanırım.

    YanıtlaSil
  3. izmire yeni geldim istanbulda şirketlere danışmanlık veriyorum asıl alanım astroloji ama tarot okumada gerçekleştiriyorum hem astrolojik analiz hem tarot okumalarda yardımcı olurum astro.naranji@gmail adresinden bana ulaşabilirisiniz

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar İzmirli murat hoca gerçekten işinde Profesyonel eşimle olan sıkıntılarımı çok hoca denememe rağmen murat hoca allahın izniyle yardımcı oldu allah ondan razı olsun. https://www.facebook.com/MuratSelimHoca
    http://www.medyummurathoca.com/

    YanıtlaSil
  6. Erden hanimi oneriyorum kesinlikle o muhtesem bir astrolog ama kendisi artik tamamen kibrista diye biliyorum kendisine ulasamiyorum hic bir turlu gittiginden beridir lutfen ulasan eden varsa telini yazabilirmi bana tek iyi gelen kisi o ama ulasamiyorum herseyimi yoluna koymusken onu kaybetmek istemiyorum bir mucize istiyorum bilen varsa yardim edin arkadaslar...:(

    YanıtlaSil
  7. Erden hanimi oneriyorum kesinlikle o muhtesem bir astrolog ama kendisi artik tamamen kibrista diye biliyorum kendisine ulasamiyorum hic bir turlu gittiginden beridir lutfen ulasan eden varsa telini yazabilirmi bana tek iyi gelen kisi o ama ulasamiyorum herseyimi yoluna koymusken onu kaybetmek istemiyorum bir mucize istiyorum bilen varsa yardim edin arkadaslar...:(

    YanıtlaSil
  8. Selam arkadaşlar; İzmirden çok çok iyi birini buldum esasen falcı değil. spiritüel danışman ve yaşam koçu. Kuzenim danışanıydı ve bir gün beraber gittik ofisine. Kuzenim rica etti ve bana fal baktı yok böyle bir bakım. Kemeraltı, alsancak, karşıyaka ilçeleri, aydın, muğla illerinde gezmediğim kimse kalmamıştı. Özel tarot kartları var tükiye de kimsede yok. bir de wicth board(ruh çağırma) tahtası da kullanmakta. Mükemmel bir saat geçirdik. bir sürü arındırma, bereket, aşk ,şans, kısmet ritüelleri de mevcut. resmen ışık gibi doğdu hayatıma ve sizlere de şiddetle öneriyorum. beyefendinin adı da asım.

    YanıtlaSil
  9. Kendisine nasıl ulaşabilirim ?

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Türkiye'de fal baktırmak, falcılık; kahve falı, tarot, su falı gibi yöntemlerle gelecekten haber almak, geleceğe ilişkin yorum yapma işine verilen isimdir. Türkiye'de fal tarot bakımı yapan kişilere ise falcı denilmektedir. Dünya üzerinde bir çok fal baktırma yöntemi olsa da, Türkiye'de fal baktırmak denilince ilk akla gelen kahve falıdır. Türkiye'de İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde kahve falının yanında, az sayıda da tarot falı kartı bakılmaktadır. Daha detaylı fal baktırmak isteyenler için ise çok sayıda kart ile tarot bakımı yapılmaktadır ancak ücreti ortalama olarak kahve falı baktırmanın iki katı olmaktadır. Türkiye'de telefonda tarot falının ise baktırma ücreti daha da artabilmektedir. Türkiye'deki popüler fal bakımı türleri ise tarot falı, Kahve falı, Su falı, yıldıznamedir. Türkiye'de ayrıca bir çok fal tarot kafede kurşun döktürme işlemi de yapılmaktadır.

    https://falturkiye.blogspot.com

    .........

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil